dinsdag 15 september 2009

Hulp in de huishouding

Benthe heeft nu ook wel eens het rijk alleen omdat Myrthe natuurlijk iedere dag naar school gaat. Ze vind het op die momenten erg leuk om mij te helpen met het huishouden (anders staat Myrthe altijd eerst te springen om te helpen).
En Benthe is behoorlijk secuur bezig zoals op de foto's wel te zien is.

Myrthe is druk bezig om alles van het nieuwe leven op de basisschool te ontdekken. Gisteren ging ik haar tussen de middag ophalen, maar moest ik zonder haar terug omdat ze bij Sara een boterham ging eten. Toen ik ze na die middag op ging halen hadden ze al besloten dat Sara hier kwam spelen en dat vonden ze zo gezellig dat ze het er vandaag alweer over hadden. Ze kwamen er alleen dit keer nog niet uit bij wie er gespeeld moest worden. Dat zullen we vanmiddag dus wel weer zien.
Myrthe heeft in ieder geval de smaak te pakken van het spelen bij iemand anders.

1 opmerking:

Emile & Els zei

Doe mij ook zo'n hulp, ze ziet er op de foto trouwens wel heel erg wijs uit hoor.....