woensdag 11 november 2009

Sint Maarten

Vandaag was Sint Maarten en er wordt hier gezellig aan meegedaan. Myrthe en Benthe waren eerst niet van mij af te slaan, maar toen ze door kregen dat er snoep te halen viel durfden ze ook naar de deuren toe te gaan. Na een tiental deuren ging Myrthe zelfs meezingen, dus ze kreeg helemaal de smaak te pakken. De lampion en de tas vasthouden was alleen geen succes. Ofwel, ik liep met twee lampionnen zodat de snoepjes goed in ontvangst genomen konden worden. Na afloop was er nog warme chocolademelk en voor de ouders Glühwein. Benthe hebben we ook maar mee laten lopen, maar die zong nog niet mee. Wel zorgde Myrthe heel goed voor haar. Ze hield nauwkeurig in de gaten dat Benthe bij iedere deur aan haar snoepje kwam.

Met de weerstand van de dames is het trouwens goed gesteld. Was ik gisteren heel de dag aan het spugen. Benthe hield er na 3 keer in anderhalf uur ('s nachts) mee op en was gisteren weer helemaal fit. Myrthe deed 1 keer met mij mee ('s morgens vroeg) en ging na een crackertje gewoon weer naar school. Ze vond dat ze niet thuis hoefde te blijven, we zijn toen ze weer thuis was wel samen in bed gedoken, want de dag was wel wat vermoeiender geweest dan normaal.
Met mij gaat het weer aardig goed gelukkig, hopelijk morgen weer helemaal fit.

Geen opmerkingen: