vrijdag 26 februari 2010

Update

Myrthe vind het erg leuk om cijfers te schrijven op het moment. Sinds het schoolbord er hangt schrijft ze de cijfers van de klok na. Vandaar dat er de cijfers van 1 t/m 12 staan.

Een tijdje later kwam het eerste poppetje langs met een baby in de buik en ook Benthe is lekker bezig. Op de laatste foto zie je barbapapa getekend.

Gisteren ben ik weer bij de verloskundige geweest. Alles zag er weer goed uit en ze verwachtte me volgende week bij de volgende controle wel weer gewoon daar te zien.

Vanmorgen ben ik met Benthe naar de KNO arts geweest en ook deze vond dat Benthe's neusamandelen geknipt moesten gaan worden. We moeten nu nog naar de anesthesie en als we dat hebben gedaan wordt Benthe voor een operatie ingedeeld. Ik heb nog getwijfeld of ik vandaag meteen door zou gaan, maar na een belletje hoorde ik dat de kans aanwezig was dat we dan pas na twee uur aan de beurt waren. De minste wachttijd heb je 's morgens vroeg, dus we gaan het maandagochtend vroeg proberen.

Myrthe heeft haar eerste verjaardagsfeestje achter de rug. Ze had er de hele week al erg veel zin in en het was een groot succes. Ze ziet nu al uit naar haar eigen feestje als ze jarig is.

Geen opmerkingen: