dinsdag 22 december 2009

Sleetje rijden

Vanmorgen zijn Myrthe, Benthe en ik vrij op tijd gaan kijken in het park. Daar zijn wat heuvels waar je goed vanaf kunt sleeën. Onze missie was zeker een geslaagde, want we hebben het daar meer dan een uur uitgehouden. Ik was zelf de spelbreker, want ik wilde terug om naar de wc te kunnen gaan. Eerst wilde Myrthe wel zelf de heuvel op en ook Benthe wel op weg helpen. Dat was makkelijk, kon ik beneden blijven staan, maar later werd er toch ook van mij verwacht even mee naar boven te lopen. Het scheelde, ik hoefde geen slee mee naar boven te nemen, dat wilden de dames liever zelf doen (niet dat het een zware slee is...). Myrthe vond het trouwens erg leuk om naar andere (vallende) kinderen te kijken, je hebt natuurlijk altijd waaghalzen die een wat lastiger stukje helling opzoeken.




Geen opmerkingen: